Mic-dejun vegetarian gata in 5 minute? Ia o portie la pachet la serviciu


Ia putina pudra de ovaz, dizolv-o in apa calduta conform instructiunilor de pe pachet si asa cum iti place tie ca si consistenta. Adauga pudra de karob ( pudra de roscove) sau cacao simpla, putin zahar si niste extract de vanilie. Taie niste banane in bol, adauga merisoare sau bucati de visine uscate, ananas confiat, ce fructe uscate ai prin casa, curmale, smochine, migdale, nuci, whatever :))


Micul dejun e servit, e sanatos, e delicios, e consistent si crede-ma ca este ieftin daca ai luat ingredientele la preturi bune.

Eu iau pudra de ovaz de la sectorul de bebelusi, la cutie. Imi ajunge lejer pentru 20 de astfel de portii si costa cam 10 lei cutia. Adica 50 de bani pentru o portie, la care se mai adauga pudra de roscove, care e si ea super ieftina, bananele si apoi fructele si nucile, daca doriti sa adaugati.

Eu imi fac majoritatea cumparaturilor de la BebeTei fiindca au preturi bune. Acum fiecare si le face de unde stie si unde gaseste oferte insa eu m-am obisnuit cu oamenii astia si imi plac. Aduc marfa buna, le gasesc pe toate la un loc si asta e ok. Mi le aleg singura de pe raft, au oameni dispusi sa te ajute, aduc marfa buna.

Micul dejun astfel preparat, asa artistic precum il vedeti in poza, merge si la pachet, doar ca se vor amesteca toate si nu o sa va mai puteti impresiona colegii cu aspectul. Dar asta nu-i bai ca oricum in stomac ajung praf :))

Va salut cu mare drag! Va imbratisez pe toti cei care mi-ati dat like si share, commenturi si mi-ati dat mesaje de lauda, critica, reprosuri si alte feedback-uri ❤

Leave a Reply

