Gallery

Salata tailandeza de castraveti. Reteta simpla si rapida


Incercam lucruri noi si de foarte multe ori descoperim retete culinare exceptionale. Descoperim gusturi noi, combinatii incredibil de gustoase, pe care le vom impartasi cu cei dragi si la cele mai frumoase mese de sarbatoare.

Azi am descoperit o reteta care face valuri pe internet, salata tailandeza de castraveti.


Am adaptat-o putin preferintelor mele. In salata originala trebuia sa pun ulei de susan si otet de orez. Fiindca nu am si nici nu imi place uleiul de susan in mancare, am pus ulei de masline. Si in loc de otetul de orez am pus lamaie 🙂

Deci, iata ingredientele: 4 castraveti, zeama unei lamai mici, 4 linguri de ulei de masline, sare, peperoncino macinat.

Am taiat castravetele si apoi am pus restul ingredientelor. Am mancat o salata uriasa, goala, fara nimic alaturi. Mergea o portie de orez sau poate chiar o portie de paste langa aceasta salata vegetariana delicioasa.

 

Va invit sa o incercati fiindca merita pregatita. Puneti peperoncino dupa gust, cat va place. Peperoncino este ardei iute uscat. Eu am gasit fulgi de peperoncino si peperoncino macinat. Este ca un fel de pulbere mai grosolan macinata, pulbere pe care o presar peste orice fel de mancare vreau eu 🙂

Sa aveti pofta, creativitate si originalitate, nu doar in bucatarie 🙂 ❤

Leave a Reply

