Gallery

Salata verde si cartofi dulci. O combinatie culinara delicioasa


Salata verde nu lipseste din casa noastra. Avem mereu macar o salata verde, daca nu mai multe. Le tin in frigider si macar o data pe zi le ud putin cu apa rece. Le mancam destul de rapid si imi place sa fie proaspete.


Cand ma grabesc si nu am prea mult timp la dispozitie, fac salata verde cu zeama de lamaie, ulei de masline si sare. E de ajuns.

Cand vreau sa fac ceva nou, original, inedit, adaug ceapa rosie, castraveti sau chiar porumb.

Azi am folosit urmatoarele ingrediente pentru una dintre cele mai gustoase salate din cariera mea de bucatareasa: salata verde, fasii de cartofi dulci la cuptor, ulei de masline, zeama de lamaie, sare, piper.

Cartofii dulci au fost spalati, curatati de coaja si apoi facuti fasii cu aparatul de curatat coaja de cartof.

Fasiile au stat la cuptor cam 15 minute, dupa ce le-am amestecat putin cu ulei de masline, oregano uscat, cimbru uscat si busuioc uscat.

Cand am vazut ca fasiile de cartof dulce se rumenesc, le-am scos. Le-am pus in salata si am descoperit un gust nou, nemaintalnit. Am descoperit o noua combinatie culinara pe care v-o recomand. Asa ca daca aveti un cartof dulce in casa, faceti-l la cuptor, fasii subtiri. Puneti-l in salata si asezati aceasta salata pe orice masa, fie ea festiva sau nu. Conteaza sa fie alaturi de cei dragi. Aici incepe viata sa devina fericita, cand mananci alaturi de oameni dragi tie.

Sa fiti sanatosi, sa va iubiti mult, sa mancati bine! ❤

Leave a Reply

